Sådan skifter du betalingskort i et abonnement på fast levering hos Gilpa

Når du har et abonnement på fast levering af hundefoder eller kattemad, skal du sikre dig at det altid er opdateret med et betalingskort, som kan bruges når vi skal sende en levering, og dermed også hæve betaling for varerne. Det vil sige at kortet ikke er udløbet og at der er dækning for det beløb som leveringen koster. 

Her kan du se hvordan du hurtigt kan tilføje et betalingskort til dit abonnement.

  1. Log ind på Mit Gilpa - https://www.gilpa.dk/user-profile 
  2. Find det abonnement du har aktivt, og klik på Vis/Rediger. Du kommer dernæst ind på en side hvor du kan redigere forskellige oplysninger om dit abonnement, herunder skifte betalingskort. 
  3. Klik på Skift betalingskort øverst på siden og udfyld betalingsvinduet med oplysninger om betalingskortet. 
  4. Klik på Opret abonnement for at afslutte. 

Betalingskortet er nu udskiftet i dit abonnement. 

Se her en video der viser hvordan du skifter Betalingskort til dit abonnement

Du kan her se mere om Gilpas Abonnement på hundefoder og kattemad - abonnementsordningen er uden binding og kan opsiges fra dag til dag. 


Retur til Gilpas Kundeservice

e-mærket logo

Gilpa ApS - Hundefoder & Kattemad  |  Bredmosevej 26, Karlsgårde, 6800 Varde, Denmark  |  CVR 25111397 - Tel: 75264400