Handelsbetingelser og vilkår Gilpa ApS

Generelle oplysninger for Gilpa

Virksomhedens juridiske navn: Gilpa Aps
Grundlagt 22. december 1999
CVR-nr.  25111397
Adresse (kontor) Bredmosevej 26, 6800 Varde
Mailadresse: kundeservice@gilpa.dk
Telefon 75264400 

Hos gilpa.dk kan du købe varer med og uden abonnement. Betingelserne for abonnementet finder du længere nede i disse betingelser.

Gilpa er grossist med engrossalg til dyrlæger, jagtbutikker, dagligvarebutikker, foderbutikker, opdrættere, pensioner og andre forhandler. Derudover sælger Gilpa direkte til privatkunder via webshop.

Er du på udkik efter en opdrætteraftale, købe stort ind eller ønsker at være forhandler af vores produkter, er du meget velkommen til at sende os en mail til kundeservice@gilpa.dk.

Gilpa.dk er Webshop med direkte salg til privatkunder.

Gilpa importerer og forhandler hundefoder og kattemad fra følgende mærker:

Derudover forhandler Gilpa diverse produkter indenfor godbidder, hundesnore, træningsartikler og fodertilskud. Se hele sortimentet i Gilpas webshop.

Henvendelse til Gilpa

Vi anbefaler at der sendes en e-mail til kundeservice@gilpa.dk forbindelse med en forespørgsel, da det vil lette behandling af din henvendelse væsentligt.

Under normale omstændigheder besvarer vi henvendelser via e-mail, indenfor én hverdag. 

Læs mere om vilkår og betingelser vedrørende:

Opdrætter, Forhandler og Storkøbskunder 

Opdræt- Storkøb- og forhandleraftaler er muligt for kunder der køber fra 12 sække foder pr. ordre. 
Opdrætteraftale for mindre partier er muligt. I så fald kontakt os via kundeservice@gilpa.dk.

Opdrætter, Storkøb- og forhandlerkunder skal bestille via e-mail til kundeservice@gilpa.dk eller telefon 75264400. 

Der vil efterfølgende blive sendt en ordrebekræftelse med forventet leveringsdato. Faktura sendes via e-mail umiddelbart efter ordren er afsendt eller afleveret.

Palleordre sendes under normale omstændigheder, samme dag ved bestilling inden kl. 09:00. 
 
Fragt vedrørende Opdrætter, Forhandler og Storkøbskunder

Ved ordre til Opdrætter, Forhandler og Storkøbskunder, faktureres fragten efter gældende fragtpriser.

Ved ordre på mere end 20 sække, sendes ordren fragtfrit til adresse i Danmark.

Ved ordre til Opdrætter, Forhandler og Storkøbskunder leveres ordren med Danske Fragtmænd, og ansvaret overgår til dig, når varerne er sat på det angivne sted på din adresse. Forsendelserne sættes ude kvittering.

Priser til Opdrætter, Forhandler og Storkøbskunder kan rekvireres via henvendelse til Gilpa.

Private kunder - Webshop

Ordre til privatkunder skal ske via Gilpas Webshop på adressen www.gilpa.dk
 
Ordrebekræftelse sendes via e-mail og modtager du ikke en ordrebekræftelse få minutter efter du har afsluttet ordren, kan det være at vores e-mail er fanget af dit SPAM filter. Send en e-mail til kundeservice@gilpa.dk hvis du ønsker ordrebekræftelsen tilsendt igen.

Ordrer fra Gilpas webshop sendes under normale forhold, samme dag ved bestilling inden kl 12:00.

Levering af ordre via webshoppen, sker til kundens oplyste leveringsadresse eller til en GLS pakkeshop efter eget valg. Ved levering til din leveringsadresse overgår ansvaret til dig, når varerne er leveret på angivne sted hvis du inden da har givet dit samtykke til dette. Forsendelserne sættes uden kvittering.

Du modtager en e-mail fra Gilpa, når din ordre er ekspederet og afleveret til fragtmanden. Betaling for webshop ordre bliver trukket via den betalingsmetode, du valgte i forbindelse med ordreafgivelsen

Hvis du ønsker en faktura/kvittering for din ordre via webshoppen, skal du sende en e-mail til kundeservice@gilpa.dk

Eventuelle rabatkoder kan kun anvendes i webshoppen og skal indtastes i forbindelse med ordre i webshoppen - og rabatten kan kun indløses via ordre i webshoppen - se mere om rabatkoder. Der kan kun bruges én rabatkode til den aktuelle ordre.

Alle udsalgspriser oplyst i webshoppen er angivet i danske kroner inkl. moms. 

Priserne justeres efter generelle prisændringer og varsels via Gilpa's nyhedsbrev senest 30 dage før ændring af priserne.

Fragt vedrørende webshopordre bestilt online hos Gilpa.dk

Alle leveringer fra et Abonnement på fast levering, leveres gratis til både GLS-Pakkeshop og til privat- og erhvervsadresse.

Alle andre ordre på mere end kr. 429,00 leveres gratis til en GLS-Pakkeshop - og for levering til privat- og erhvervsadresse, koster leveringen kr. 17,00, uanset ordrestørrelse.

Gratis Fragt 
✅ Alle abonnementer
✅ Almindelige ordrer på mere end kr 429,00 til GLS Pakkeshop.
 
Fragt kr. 17,00 
✅ Alle ordre (uanset størrelse) leveret til privat- eller erhvervsadresse
✅ Almindelige ordre under kr. 479,00 til GLS Pakkeshop.

Fragt for varer der skal sendes retur, skal kunden selv betale. Se mere om returnering af varer til Gilpa.

Leveringsbetingelser

Ordre fra 5 sække foder sendes på en palle med Danske Fragtmænd og leveres til modtagers adresse, og ordre fra 1 til 4 sække foder, sendes med GLS.

Vi af sender og leverer ordre på alle hverdage.

Webshopordre bestilt fredag sendes kl. 12:00 - med levering til en GLS pakkeshop, kan afhentes lørdag. GLS sender besked når pakken er klar til afhentning. 

Levering af varer fra Gilpa.dk sker til det i ordren anviste sted, medmindre fragtmanden vurderer at dette ikke kan lade sig gøre. Hvis det forventes at der ikke er nogen til stede til at modtage bestilte varer, skal det fremgå af ordren hvor varerne må stilles.

Hvis pakken skal sættes indenfor i en opgang, er det vigtigt at chaufføren kan få adgang til opgangen. Ellers kan det ske, at pakken videresendes til en pakkeshop.

Ansvaret for varerne overgår til modtager, når ordren er sat på det angivne sted, hvis du inden da har givet dit samtykke til dette. Varerne sættes uden kvittering.

Gilpa leverer overalt i Danmark. Leveringstid for alle ordre er 1-2 hverdage under normale omstændigheder. Ved levering til andre lande - kontakt kundeservice@gilpa.dk for priser og muligheder. 

Betaling

Alle ordre i webshoppen betales kontant med kreditkort (Dankort, Visa Dankort, Visa Electron, Maestro, Mastercard og JCB), MobilePay, Paypal, Anyday og Apple Pay, og beløbet hæves når ordener færdigekspederet på Gilpa’s Lager.

Der er ingen gebyr for betaling med kreditkort hos Gilpa.

Ordre til Opdrætter, Forhandler og Storkøbskunder betales via faktura. Betalingsbetingelse 8 dage, medmindre andet er aftalt med Gilpa ApS. Nye kunder under Storkøbs- og opdrætterordning skal betale første ordre forud for levering.

Ved manglende eller for sent betaling beregnes renter og rykker gebyrer i henhold til renteloven.

Betaler du via PayPal, er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Læs mere om betingelserne på PayPals hjemmeside.  

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse samme dato hver måned. Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.

Læs mere her: https://viabill.com/dk/legal/viabill/  

Ved betaling med Anyday hæver vi den første betaling, når varen afsendes. Derefter betaler du en månedlig ydelse den sidste hverdag i de næste tre måneder. Denne ydelse afhænger af din ordretotal og betalingsplan. Så fremt du betaler alle rater til tiden, er der nul renter og gebyrer. Hvis du returnerer dit køb, vil din aftale med Anyday automatisk ophøre. Læs mere om vilkår for brug af Anyday her: https://da.anyday.io/terms-conditions/shopper.

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler webshoppen hos Gilpa.
 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare.
 
Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.
 
Drejer det sig om en aftale om regelmæssig levering (abonnement på fast levering) af varer over en bestemt periode, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager den første vare. Se mere under Abonnementsvilkår.
 
Fristen indebærer, at du senest 14 dage fra modtagelsen af dine varer, til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb og returnerer varen. 
 
Du kan sende en mail til kundeservice@gilpa.dk eller benytte fortrydelsesformularen. Se mere om returnering.
 
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden at give besked til Gilpa.
 
Hvis en varer ikke afhentes i GLS pakkeshop og varen derfor returneres, bliver fragtomkostningerne for returforsendelse fratrukket i det beløb du får refunderet. 
 
Du skal altid give besked til kundeservice@gilpa.dk hvis en pakke sendes retur eller ikke afhentes i pakkeshoppen.
 
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. 
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder hele eller en del af dit køb. 

Returnering

Du skal meddele Gilpa, at du ønsker at returnerer et eller flere produkter. Skriv til kundeservice@gilpa.dk med besked om at du ønsker at returnerer en eller flere varer.

Udfyld denne Returformular - og oplys gerne årsagen til at varen skal retur (dette er dog frivilligt) og hvilket ordrenummer varen oprindelig blev bestilt fra. 

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. 

Du vælger selv hvordan varen sendes retur, men du kan bestille en returlabel til kr. 60,00 via vores Returportal.

Du er også velkommen til at aflevere varerne på vores adresse. I så fald skal det aftale med os på forhånd.


Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden at give besked til Gilpa.

 
Hvis en varer ikke afhentes i GLS pakkeshop og varen derfor returneres, bliver fragtomkostningerne for returforsendelse fratrukket i det beløb du får refunderet. 

Derfor - hvis en varer sendes retur skal du meddele dette til kundeservice@gilpa.dk.

Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for alle foder produkter.   

Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste kr. 60,00. Du kan se mere om returnering og købe returfragt her www.gilpa.dk/retur.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis en returnerede varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den, på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage.
 
Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. 
 
Hvis det er foder der returneres - og posen har været åben, refunderer vi somudgangspunkt foderets pris, fratrukket det som der mangler i posen. 
 
Du bedes sende varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, vil det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet 

Hvis du fortryder dit køb indenfor 14 dage efter levering, kan du få dine penge tilbage.
 
Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. Se ovenfor. 
 
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
 
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den. 
 
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Der kan gå 1-3 dage fra beløbet bliver tilbageført, til det er synligt på din konto. 
 
Hvis du har brug for at returnerer et eller flere produkter til Gilpa, skal varerne leveres direkte til adressen:
 
Gilpa ApS
Bredmosevej 26
6800 Varde  
kundeservice@gilpa.dk
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
 
Bemærk! Gilpa modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. 

Du kan ikke klage over fejl eller skader, som du selv er årsag til. Du kan heller ikke klage over almindelig slitage. Dette gælder således også produkter med begrænset holdbarhed.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i original og forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan refundere dine fragtomkostninger.  

Inden en vare sendes retur, skal Gilpa kontaktes via kundeservice@gilpa.dk

Varen skal sendes til:
Gilpa ApS
Bredmosevej 26
6800 Varde  
mail: kundeservice@gilpa.dk 
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
 
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.  
 
Se mere om returnering af varer til Gilpa, hvor du kan købe en returlabel til GLS.

Hvis du handler som erhvervsdrivende, forbeholder vi os retten til at afhjælpe f.eks. i form af reparationer frem for at ombytte.

Abonnement på fast levering af foder

En abonnementsaftale med Gilpa sikrer dig en fast leverance af hundefoder, kattemad, snacks og godbidder. Leveringen sker med faste intervaller f.eks. hver 4. uge. Abonnementsaftale gælder kun for produkter bestilt via webshoppen hos Gilpa.
 
Abonnementsprisen fremgår af produktsiden i webshoppen og alle abonnementsbetalinger hos Gilpa ApS foregår med betalingskort (Dankort, Visakort og Mastercard).
 
Abonnementsaftalen udfærdiges mellem kunden og Gilpa ApS, Bredmosevej 26, 6800 Varde, Telefon 75264400, CVR 25111397. Betalinger gennemføres af ePay A/S med NETS og Clearhouse som kortindløsere.

Bindingsperiode for abonnement hos Gilpa

Der er ingen bindingsperiode ved et abonnement. 

Abonnementet kan stoppes med øjeblikkelig virkning inden afsendelse af en levering.

Ændring til et abonnement skal ske senest 1 dag før afsendelse. Kunden kan selv ændre i dato og interval og ellers kan ændringer også sendes til kundeservice@gilpa.dk.

Opsigelse af abonnement hos Gilpa

Abonnementet kan opsiges med øjeblikkelig virkning inden afsendelse af en levering.
 
Kunden kan selv stoppe sit abonnement. Alternativt sender du din opsigelse af abonnementet til kundeservice@gilpa.dk.

Særlige vilkår gældende for abonnement på fast levering hos Gilpa

Kunden betaler for en levering hver gang der sendes en ordre af sted via abonnement.

Kunden er selv ansvarlig for at sikre at det kreditkort der er knyttet til abonnementsaftalen, er gyldigt og betaling godkendt.

Bliver betaling afvist, bliver foderet tilbageholdt indtil der er dækning for betalingen. Ved gentagne gange hvor betalingen bliver afvist, kan Gilpa vælge at stoppe abonnementet. Sker dette får du besked via e-mail.

Kunden kan selv ændre kommende leveringsdag eller interval mellem hver faste levering, se selvbetjening. Du kan også sende en e-mail til kundeservice@gilpa.dk med ændringer til dit abonnement.

Hvis kunden ønsker at udsætte levering, skal dette ske senest 1 hverdage før den næste planlagte levering skal afsendes.

5 dage før en levering skal afsendes, modtager kunden en SMS eller e-mail. Ønsker du flere varer medsendt sammen med abonnementet, skal du sende en e-mail med bestilling til kundeservice@gilpa.dk. 

Generelle forhold i Gilpas Handelsbetingelser er også gældende for Abonnementer.

Hvis du fortryder dit abonnement hos Gilpa

Når du køber et abonnement, har du 14 dages fortrydelsesret fra du har modtaget din første levering – reglerne for fortrydelse finder du i handelsbetingelserne ovenfor, under afsnittet om Fortrydelsesret.

Du kan selv stoppe det via din profil i webshoppen. Alternativt sender du din opsigelse af abonnementet til kundeservice@gilpa.dk.

Tilbagebetaling af abonnementsbetaling 

Du betaler først for fast levering af foder, når foderet er afleveret til fragtmanden til levering. Derefter er generelle forhold i Gilpas Handelsbetingelser gældende.

Reklamation i forbindelse med Abonnement

Hvis du ikke er tilfreds med abonnementet kan du kontakte os på telefon 75264400 eller e-mail kundeservice@gilpa.dk.
Købelovens mangelsregler gælder ikke for abonnementer.

Om du har 2 års reklamationsret efter reglerne i købeloven afhænger derfor af, hvad der skal leveres i henhold til abonnementsaftalen, se afsnit om Reklamationsret ovenfor.

Generelle forhold i Gilpas Handelsbetingelser er også gældende for Abonnementer.

Betaling af et abonnement

Hvis du får et nyt kort, bedes du opdatere betalingskort og godkende betaling via Mit Gilpa - se hvordan du opdatere kreditkort til dit abonnemen. Vi sletter selvfølgelig de gamle. 
 
Du kan til enhver tid tilbagekalde din tilladelse til, at vi trækker et beløb på dit kort som betaling for dit abonnement. Du kan endvidere gøre indsigelse vedrørende uautoriserede debiteringer gældende over for din kortudbyder, dog senest 8 uger efter debiteringen, medmindre andet fremgår af din aftale med din kortudbyder. 

Generelle forhold i Gilpas Handelsbetingelser er også gældende for Abonnementer.

Særlige vilkår

I tilfælde at nyt kreditkort, er det kundens ansvar at abonnementet er opdateret med nye kort data - e hvordan du opdatere kreditkort til dit abonnemen.

Hvis en betaling afvises når vi forsøger at trække betaling for en levering fra et abonnement, sender vi en mail til kunden. Vi sender ingen varer til kunden, hvis betalingen afvises. Sker dette gentagne gange uden at vi hører fra kunden, stopper vi abonnementet. 

Personligt Login

Det er muligt at handle i webshoppen på Gilpa.dk uden at bruge Login.

Hvis du ønsker det, kan data som navn, adresse, telefonnummer og din e-mailadresse genanvendes ved senere ordre. Er det tilfældet skal du oprette en konto med personligt login.

Til bestilling af abonnement på fast levering af foder, kræves det at du opretter en kundekonto med personligt login til webshoppen.

Privatlivspolitik  

- læs hele Gilpas Privatlivspolitik via dette link

I forbindelse med dit køb hos Gilpa ApS skal du indtastet en række personoplysninger, som vi anvender til at ekspedere din ordre. Det er:

  • dit Navn
  • din Adresse
  • din e-mailadresse
  • dit Telefonnummer
  • dine betalingsoplysninger (hvis du handler i webshop på www.gilpa.dk)
  • din kundekategori (privat eller opdrætter/forhandler af foder)

Ved ordre i webshoppen på www.gilpa.dk, skal du acceptere at vi må behandle dine personoplysninger i forbindelse med ekspedition af din ordre, og at vi må kontakte dig via e-mail i relation til den aktuelle ordre.

Dine Personoplysninger gemmer vi i webshoppen på www.gilpa.dk (hosted af Shoporama) og vores økonomisystem Microsoft Business Central (Hosted af Consortio IT, DK-Sønderborg). 

  • Vi skal lovmæssigt gemme regnskabsmaterialet i 5 år fra udgangen af det regnskabsår, som ordren er blevet ekspederet og faktureret (Bekendtgørelse af bogføringslov, kapitel 5, §10). 
  • Du kan oprette en konto i webshoppen på www.gilpa.dk så du lettere kan handle hos os på senere tidspunkter. I dette tilfælde kan du anmode om at få slettet dine personoplysninger.
  • Vi bruger ligeledes dine personoplysninger i interne statistikker i forhold til indkøb og salg. Alle data anvendes anonymiseret.
  • Er du medlem af Gilpas Kundeklub, bliver dine personoplysninger anvendt i Kundeklubben (hostet af Moove Advertising). Dine oplysninger bliver slettet når du melder dig ud af kundeklubben.
  • Dit navn og din e-mailadresse bliver delt med TrustPilot således at de kan indsamle anmeldelser og kundeoplevelser.
  • I forbindelse med håndtering af kundehenvendelser, kan dine personoplysninger blive anvendt i vores CRM-system (hosted af Lime Technologies Denmark).
  • Alle e-mails med personoplysninger, fra kunder, dobbelt slettes når det ikke er nødvendigt at gemme e-mailen længere af hensyn til korrespondancen. 
  • Uopfordrede ansøgninger modtaget via e-mail dobbelt slettes når e-mailen er besvaret. Modtager Gilpa ApS en ansøgning på papir, bliver denne makuleret, når der er sendt et svar til afsenderen. 
  • Gilpas lagerenhed modtager dagligt kopier af ordre via printer installeret på lageret. Efter pakning af ordre makuleres ordrerne.
  • For at kunne levere din ordre dit navn, din adresse, dit telefonnummer og din e-mailadresse blive udleveret til vores fragtfirma, som pt. er GLS (pakker) og Danske Fragtmænd (paller). 

Dine personoplysninger kan slettes ved at du henvender dig skriftligt til kundeservice@gilpa.dk

Samtykke Nyhedsbreve

Har du givet os dit samtykke til at må sende dig e-mails med nyheder og artikler om hunde/katte og foderprodukter, anvender vi dit fornavn og din e-mailadresse. 

Gilpas Nyhedsbreve sendes ud via it-systemet Klaviyo. Dine personoplysninger kan slettes ved at du henvender dig skriftligt til kundeservice@gilkpa.dk. 

Du kan til enhver tid afmelde dig e-mails med nyheder og artikler fra Gilpa ApS, via link i bunden af Nyhedsbrevet.

Cookies

På Gilpa.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre dit besøget så nemt og optimalt som muligt.
Du kan til enhver tid slette cookies via computerens internetbrowser. 

Klageadgang 

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte indehaver af Gilpa, Erik Aalund, erik@gilpa.dk.
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk
 
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag hos e-mærket - uanset beløbets størrelse. Læs mere her
 
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr   
 
Handelsbetingelserne er senest opdateret den august 2024

Gilpa ApS
Bredmosevej 26
Varde 6800

Erik Aalund / Indehaver
Karlsgårde august 2024

kundeservice@gilpa.dk
Tel. 75264400


e-mærket logo

Gilpa ApS - Hundefoder & Kattemad  |  Bredmosevej 26, Karlsgårde, 6800 Varde, Denmark  |  CVR 25111397 - Tel: 75264400